Untuk paparan terbaik, sila layari menggunakan Mozilla Firefox, Google Chrome atau Safari

1 Teman wanita sasaran peminat

Sunday, January 02, 2011

FAHMI dan Aimie Harmelia sudah lama kenal hati budi masing-masing.

Penjaga gol nombor satu negara nasihat Elie sabar hadapi dugaan hidup

KUALA LUMPUR: Tempias populariti penjaga gol nombor satu negara, Khairul Fahmi Che Mat, turut melanda teman wanitanya, Aimie Harmelia Mohd Hashumi, apabila ada segelintir pihak tidak bertanggungjawab membuat akaun Facebook mengutuk dirinya. 

Bagaimanapun, lepasan pelajar diploma Universiti Teknologi MARA (UiTM) Machang, Kelantan itu yang lebih mesra dengan panggilan Elie berkata, dia dan Khairul Fahmi sudah menduga perkara sebegini akan berlaku dan percaya ia tidak akan menjejaskan hubungan mereka. 

“Saya tidak berapa terkejut sangat dengan tindakan mereka membuat akuan Facebook mengutuk diri saya kerana sejak awal lagi kami sudah bersedia dan menduga perkara sebegini akan berlaku. Lagipun kami tidak ada masa hendak melayan perkara begini.

“Saya tahu pun daripada rakan. Pada saya biarlah apa orang nak lakukan kerana kita tak boleh hendak sekat sebab tidak tahu siapa yang buat akaun itu. Lagipun benda ini tidak sedikit pun mencalarkan hubungan kami,” katanya ketika dihubungi Berita Minggu.

Elie berkata, dia bersyukur kerana keluarga kedua-dua pihak memahami situasi yang berlaku dan sentiasa menyokong mereka berdua.

“Keluarga tidak ada masalah, begitu juga dengan Fahmi. Dia sentiasa menasihati saya supaya anggap ini sebagai ujian dalam hidup. Walaupun agak terkilan tapi perkara sudah terjadi tiada apa yang boleh kami lakukan,” katanya.

Ketika ditanya mengenai laman blognya yang menjadi punca utama timbulnya perkara ini, Elie berkata blognya itu ibarat diari hidupnya dan sepanjang dia menulis di dalam blog, tidak pernah sekalipun dia menyakiti dan menyentuh sesiapa.

“Itu blog saya, tulisan saya, apa yang saya tulis adalah hasil nukilan hati saya... Ibarat diari hidup saya. Tak sangka pula ramai yang membaca blog itu dan menjadikan ia satu isu.

“Ada juga yang cuba mengaitkan Fahmi dengan beberapa artis wanita. Saya tidak cemburu atau risau sedikit pun. Saya kenal Fahmi sudah lama dan kami sudah kenal hati budi masing-masing.

“Sebelum Fahmi menjadi pemain utama kebangsaan lagi kami sudah kenal. Saya yakin dia tidak akan begitu dan mustahil perkara ini akan terjadi,” katanya.

Sementara itu, Khairul Fahmi sendiri menyatakan sudah menjadi lumrah dalam perhubungan diuji dengan pelbagai rintangan dan ini sedikit sebanyak dapat dijadikan ingatan kepada mereka.

“Biarlah apa orang nak lakukan dan cakap mengenai kami. Kami tidak ambil pusing kerana kami yang tahu dan kenal hati budi masing-masing.

“Kita tidak boleh nak tutup dan halang kehendak orang, dan yang terbaik kita teruskan kehidupan dengan sebaik-baiknya,” katanya.
 

p/s:  Semoga Fahmi dan Elie cepat-cepat disatukan sebagai suami isteri dan berbahagia insyaallah.  Blog teman wanita fahmi.




Related Posts by Categories



1 comment

Izwan Ikhmal said...

Salam ziarah~~~~
Jom laa kee...

http://atokkau.blogspot.com

=)

January 2, 2011 at 10:59 PM
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
back to top