Untuk paparan terbaik, sila layari menggunakan Mozilla Firefox, Google Chrome atau Safari

Terima kasih!

Wednesday, August 18, 2010


Syukur alhamdulillah, semalam, 17/8/2010, merupakan hari yang menggembirakan saya. Ini kerana saya berjaya memperoleh blog interface baru untuk blog kesayangan saya episodbaru.blogspot.com!

Siapakah yang banyak membantu saya disebalik perubahan wajah blog saya ini? Beliau adalah saudara Ayie, seorang blogger, yang boleh juga dikatakan sifu sayalah untuk membaik pulih blog ini. Terima kasih di atas bantuan Ayie dan diharap beliau dapat memberi tunjuk ajar tentang dunia blogging lagi pada masa hadapan okay! Diharap pembaca@blogger akan memberi sokongan padu kepada saya bagi menghidupkan lagi suasana ceria di sini.




Related Posts by Categories



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
back to top